menu tepi terapung

Share

SeLection

user online dan searchBox

Pinned_Board

Scheduled Watch ] Ai - Jamaludin al-Afgani ]
Wiken Act ] Radas Online Shop ]
 **  
codersTaLk -  ]  sLr exercise ]  dreba printer ]  sLr intRoduction ]
apogee - - ]  HardWare-secRets ]  60D ]
uenSticker ]  SDAdeveloper - S PLus ]  icodedViruses ]

Monday, 4 October 2010

yer ker aku perasang bagus? ker mung....

sebeLum koho panjang aku tuLis.. mohon maaf bLake dehh...
Aku tuLis artikeL nih, bukan sbb meLatah ker, dop puas hati ker, rase diperlekeh ker,atau marah kerana dituduh ''perasang bagus''.... pernoh ker korg dituduh aTau dilabeL 'perasan bagus'.. aku try nak kongsi pendapat ngan geng bLoggeR2 lain.. pernah dop kiter terfikir sape 'dia' utk lebeLkan kiter 'perasang baguh'?




aTau dia dah diberi Lesen, diTauLiahkan utk iTu...
aTau dia mmg pakar dlm meniLai keLakuan ,baik buruk seseorg? ''heBaT''
aTau sebenar nyer dia yg xsebagus kiTer,sehingga timbuL perasaan utk menuduh kiter sebegitu.

kebiasaan nyer kiTer akan jumpa org sebegini, bukan dari dikaLangan org asing sebaLiknya org disekeLiLing kiter.. yg rapat nga kiter.. yg mmg kenaL kiter... yg mmg paham sgt tentang kiTer.. yg kiter anggap sedare, kawan,teman,sahabat... dan maybe yg paLing memahami kiter...

yg bodoh.. yg buruk.. yg lemah.. yg serba kekurangan.. yg dop ensem.. iTu aku.. mmg aku sedor diri,tapi aku dop pernoh berenti usaha perbeTuLkan seme tuh... sebaik2 ciptaanNya tapi aku selemah2 insan...

kaLu tingkahLaku yg menyinggung.. timbuL rase keciL dihati.. atau terasa aku dah ter''perasang bagus''... berterusTerang dengan aku.. insYaLLah,aku akan menyembah mohon maaf,dan cuba perbaiki kesiLapan tuh... ape yg pasti,kesiLapan itu xdisengajakan...

tapi aku.. tetap aku, known where im sTanding... n sTill sTanding tiLL d enD..


rGdz..


6 Comments:

Ckin Kembaq said... [Balas Komen Ini]

Dyorg kot yang prasan..relax naa..cool down..kalu tu bukan sifat kita,so tak ada maslah kan?... n_n

mrs Gee :) said... [Balas Komen Ini]

ape perlu dikisahkan dgn mulut2 longkang yg berkata2, apa lg pada manusia yg kita sendiri tahu mmg tidak mampu utk mengatasi kita..mungkin kita smmg nya bagus di mata nya..hahaha..just do it ur way coz only u knows wut u do..itu semua adalah perasaan2 manusia yg berhati busuk, PHD..just b urself..

mR Gee.!! said... [Balas Komen Ini]

sTiLL cool.. hehhehe.. saje jer buat gempar...
lagih pun , dlm masyarakat kiter mmg ader manuasia jenis nih... suka berprasangka buruk kepada org lain..iri hati... kakakakka....

HaNTwO said... [Balas Komen Ini]

cool bro...biasala manusia skrg byk mulut longkang parit sungai...

Ckin Kembaq said... [Balas Komen Ini]

Kelakar je ayat..haha mulut longkang parit sungai..haha

saya_arief said... [Balas Komen Ini]

haha..dunia ni macam tu la..
macam2 ragam..

entRi2 seLektif....

frenz Blog updaTe