menu tepi terapung

Share

SeLection

user online dan searchBox

Pinned_Board

Scheduled Watch ] Ai - Jamaludin al-Afgani ]
Wiken Act ] Radas Online Shop ]
 **  
codersTaLk -  ]  sLr exercise ]  dreba printer ]  sLr intRoduction ]
apogee - - ]  HardWare-secRets ]  60D ]
uenSticker ]  SDAdeveloper - S PLus ]  icodedViruses ]

Wednesday, 13 October 2010

jaLanraya yg peLik tapi unik..

layan gambo2 jaLan raya yg mmg susah nak jumpa kat malaysia kiter ning... sume gambo diambiL dari udara, skaLi tengok peLik,unik... maybe akan rasa gerun kaLu kiter yg sedang mennyusur laLuan tuh...

Col de Turini, Perancis..







Stelvio Pass, Itali







Leh–Manali Highway, India






The Puxi Viaduct, Shanghai --- 5 Lapis tuh!!






Judge Harry Pregerson Interchange, LA






Trollstigen, Norway -- roller coster arr kejapp..


Lysebotn Road, Norway





Los Caracoles Pass in Andes --sayup mate memandang....

13 Comments:

Amirez said... [Balas Komen Ini]

gambar pertama ngan kedua tu macam sesuai untuk buat track drift :)

mR Gee.!! said... [Balas Komen Ini]

mesti ko terbayang 'hairPin' mount Akina dlm initiaL D kan... hehhehehhehe

yahaya said... [Balas Komen Ini]

ngeri arr tgk jln cam ni...

syuE said... [Balas Komen Ini]

kagum..kal0 minyak abh cmne? HAHAHAHA!!

Redbloodsnow said... [Balas Komen Ini]

BILE DI TGK DR VIEW ATAS.
SUPER LAWA AH AKU TGK BRO :)

Fiffy said... [Balas Komen Ini]

kalau la kat malaysia ada jalan ket lereng 'gunung' mcm tu,dgn bad driving attitude malaysian ni,aku x taw la berapa ribu kemalangan sehari.

sedangkan highway kita bukan main je ok, pun dah boleh eksiden beramai2, kalau mccm tu, terjun gaong beramai2 kot. hahaa

mR Gee.!! said... [Balas Komen Ini]

@yahaya..
jaLan2 mcm nih laa jadi port geng2 giLer dRift..

@fiffy..
sebenarnyer corak jaLan raya adaLah faktor keciL ajer..
yg paLing utama, kecuaian pengguna nya..
sifat penting diri sendiri... xpeka dengan keselamatan..
itu lagih bahaya, mereka nih mcm bom begerak..yg bLeh menyebabkan maLang pada diri sendiri dan juga pengguna lain..

::ienafazlyna:: said... [Balas Komen Ini]

huiisshh..gerenti aku muntah 3 hari 3 mlm kalo lalu jalan nie

mR Gee.!! said... [Balas Komen Ini]

jalan cm nih lah adventure...
test dRiving skiLL....
tapi beringat, jangan sampai menyusah kan pengguna lain... hehehehe

HaNTwO said... [Balas Komen Ini]

erkkkk mesti muntah kalo ikut jalan cmni...

mR Gee.!! said... [Balas Komen Ini]

@Han
xkan muntah kot.. cam mn nak ajak layan drift nih...

@ienafazlyna
xmuntah nyer... isy'aLLah..

@syue
biase tengok meter, bLeh agak kete/moto bleh pegi jauh mane kan..?
lagih pun, nak jaLan jauh ,sah2 kene isi minyak penuh duLu kan... hehehehehe

@redBLood
mmg lawa.. kat msia xde sbb xde banjaran gunung cam tuh..
xtahu lah mase depan , kinabalu nak buat highway cam tuh.. hehehhe..

mrs Gee :) said... [Balas Komen Ini]

ade..sipi2 ar...nak g balik pulau sane...putar2 gak...kan kan kan...tp xleh drift ar..silap2 kena duri durian..keh keh...

mR Gee.!! said... [Balas Komen Ini]

@mrs Gee
urm.. bLeh dikate ade skit persamaan laa...
kat negeri sembiLan pun ade jugak.. bukiT putus dari bahau menghaLa ke koLe piLah...

entRi2 seLektif....

frenz Blog updaTe