menu tepi terapung

Share

SeLection

user online dan searchBox

Pinned_Board

Scheduled Watch ] Ai - Jamaludin al-Afgani ]
Wiken Act ] Radas Online Shop ]
 **  
codersTaLk -  ]  sLr exercise ]  dreba printer ]  sLr intRoduction ]
apogee - - ]  HardWare-secRets ]  60D ]
uenSticker ]  SDAdeveloper - S PLus ]  icodedViruses ]

Thursday, 28 October 2010

Kasih ibu.. tidak mengenal mahluk..

Tidak ade 1 mahluk bernyawa pun didunia ini yang tidak melahirkan. Dan semua yang melahirkan itu mempunyai naluri ''kasih ibu''..

sedikit tersentuh mrGee melihat dari sekecil-kecil hingga ke sebesar dan sebengis-bengis haiwan pun masih lagi mempunyai naLuri itu..

good-parents-1    good-parents-2 good-parents-3   good-parents-4good-parents-6   good-parents-7good-parents-8   good-parents-9good-parents-11   good-parents-12good-parents-13   good-parents-14good-parents-15   good-parents-16

apa lagi kite yang dikurniakan akaL dan fikiran.. jasa pengorbanan,melahir dan membesarkan,tiada ternilai.. hargailah.. kerana sesunggunya Kasih ibu,membawa ke syurga..

ibu

Amin..

9 Comments:

NARDtheNERD said... [Balas Komen Ini]

eeiii.
tecikk nya anak siput babi tuu.
:))

SDS said... [Balas Komen Ini]

kadang-kadang manusia yang mempunyai akal tidak dapat melakukan perbuatan yang 'berakal' berbanding binatang

mR Gee.!! said... [Balas Komen Ini]

bile tengok gambo2 binatang tuh ngan anak2 nya..

sedih plak tengok remaja skang, pregnen, Lahir dan buang...
hampir tiap hari..

remaja pompuang skang dah hilang perasaan keibuaan ker.? xrasa perit ker tunggu 9bulan,dpt zuriat nak dibuang..

sedey wey..

misza said... [Balas Komen Ini]

remaja yang melahirkan anak luar nikah ni hatinya dah gelap kot. sebab tu sanggup buang anak sendiri...

::sherry:: said... [Balas Komen Ini]

uhuhu tersentuh nya tengok gambar gambar ney. Haiwan pon pandai jaga anak sendiri kan ?. and comel gila. =D

misza said... [Balas Komen Ini]

Binatang ade sifat perikebinatangan(sbb tu syg anaknya). manusia ade yang dah hilang perikemanusiaan.

aku kanchan said... [Balas Komen Ini]

terharu.... wawawawawawa

missgee said... [Balas Komen Ini]

Terpikir..
Binatang pun syg anak..
Tapi napa skrg manusia suka2
buang anak?? hurmmm

mR Gee.!! said... [Balas Komen Ini]

@sherry
urm.. mmg kuit..

@misza
perikemanusiaan.? maybe dah xde beza ngan geng zionis..

@kanchan
terharu? part mane tuh...

@missgee
sbb mak bapak dia tak pikir panjang mase nak 'buat' anak..
pikir nak sedap jer..
bile benih tercetus secara xsengaja.. mula nak amik jalan mudah, menidakkan hak janin tuh utk hidup..

entRi2 seLektif....

frenz Blog updaTe