menu tepi terapung

Share

SeLection

user online dan searchBox

Pinned_Board

Scheduled Watch ] Ai - Jamaludin al-Afgani ]
Wiken Act ] Radas Online Shop ]
 **  
codersTaLk -  ]  sLr exercise ]  dreba printer ]  sLr intRoduction ]
apogee - - ]  HardWare-secRets ]  60D ]
uenSticker ]  SDAdeveloper - S PLus ]  icodedViruses ]

Thursday, 14 October 2010

biLer awek beraksi dengan 4x4

agak2 kat mesia ade tak mesia nie ade x aweks yg suke aktiviti se-lasak nih..? (caLon pencarian gadis meLayu kompom xnak punya.... tapi kaLu ader daLam syarat nak menang, sure redah punya.. kakakaakakakka....)

siLa pikir stright Ok.. xde diskriminasi atau xpLotasi wanita.. aku tampaL gambo nih sbb aku pun bLeh kater peminat 4X4 jugak.. Lain nyer,aksi ini dilakukan oleh wanita,lasak dan bahaya tuh... so aku just share gambo nih ngan geng2 blogger..(maybe awek2 nih berlumpur utk photoshoot jer, sape tahu..)









9 Comments:

Ckin Kembaq said... [Balas Komen Ini]

Uih..boleh..hendak seribu daya,tak mau seribu dalih..hehe

mR Gee.!! said... [Balas Komen Ini]

@Ckin
btoL ker bleh nih... heheheheheh....

Burger Hunting Mission said... [Balas Komen Ini]

hot sexy lady :)
jenis cmni kte nak.hehehe

kelaot said... [Balas Komen Ini]

hehe

dayana said... [Balas Komen Ini]

semangat yakin boleh tu..hehe...

mrs Gee :) said... [Balas Komen Ini]

dah sah2 tuk photoshoot jer nih..tgk area dgn dressing pun dah tau dah..huhuhuhu..

mR Gee.!! said... [Balas Komen Ini]

@mrs Gee
ok aper dressing cam tuh.. sesuai arr ngan xtvt tuh.. ngeee...

mrs Gee :) said... [Balas Komen Ini]

ahakss..alang2 leh cuci mate kan..???huhuhu..

HaNTwO said... [Balas Komen Ini]

erkkkk nak join nyum nyum nyum hehehe...

entRi2 seLektif....

frenz Blog updaTe