menu tepi terapung

Share

SeLection

user online dan searchBox

Pinned_Board

Scheduled Watch ] Ai - Jamaludin al-Afgani ]
Wiken Act ] Radas Online Shop ]
 **  
codersTaLk -  ]  sLr exercise ]  dreba printer ]  sLr intRoduction ]
apogee - - ]  HardWare-secRets ]  60D ]
uenSticker ]  SDAdeveloper - S PLus ]  icodedViruses ]

Wednesday, 20 October 2010

Buah nenas – Kembar siam..? Ajaib.?

Baru – baru nih ade terbelek gambo-gambo dlm kamera adik aku. Maka terjumpa lah beberapa keping gambo yg bagi aku bLeh dikatakan pelik jugak laa… Nenes kembar siam !!.. mmg seumor hidup aku mmg xpenah tengok lagih..

Gambo nih diambiL ketika adik aku on the way balik dari ganu ker penang Jun lalu... dia berenti sebuah gerai somewh3re dekat lebuh raya GrikjeLi. dengan niat asaL nye nak beli buah..

nak kater aJaib.? ntah laa.. tp mmg peLik beb..!! tapi dengan kuasa ALLAH, tiada apa yg mustahiL…

102_1738 102_1739
   

dan nenes yg ber``mahkota`` banyak nih mungkin sesetengah individu dah selalu sangat jumpa kot. xpe lah.. aku lekat jugakk… hehehehee..

102_1741 102_1742

7 Comments:

MyZone~theUn4given said... [Balas Komen Ini]

pelik la..kedai jual nenas pelik2 ker tu..??

yang penting,ader ke org makan??hihii

mR Gee.!! said... [Balas Komen Ini]

@Myzone
raser nyer xjuaL kot..tuan kedai tuh cakap for dispLay onLy..

mrs Gee :) said... [Balas Komen Ini]

urm..mende2 yg jarang dapat mcm nih mesti xjual pny..dorg mesti nak buat pelaris..

mR Gee.!! said... [Balas Komen Ini]

@mrsGee

pelaris.? isk, ade lagih kepercayaan tahyoL cam tuh... syirik ,khurafat tuh...

mrs Gee :) said... [Balas Komen Ini]

ade..kite jer yg ckp xder..sbb kite mmg xminat dan taksub dgn mbenda2 mcm tuh..yg pasti nye masih ade lagi yg berminat..kan ade yg beriya suh beli nenas nih hari tuh sbb tgk pelik n ajaib...lupe??hahahahaha...

MyZone~theUn4given said... [Balas Komen Ini]

..camner dowag leh dapat byk stok??hybrid ke hape??

mR Gee.!! said... [Balas Komen Ini]

@myZone

ini hasiL tanaman diorg sendiri...
buat bangsaL tepi highWay juaL hasil tanaman diorg...

entRi2 seLektif....

frenz Blog updaTe