menu tepi terapung

Share

SeLection

user online dan searchBox

Pinned_Board

Scheduled Watch ] Ai - Jamaludin al-Afgani ]
Wiken Act ] Radas Online Shop ]
 **  
codersTaLk -  ]  sLr exercise ]  dreba printer ]  sLr intRoduction ]
apogee - - ]  HardWare-secRets ]  60D ]
uenSticker ]  SDAdeveloper - S PLus ]  icodedViruses ]

Monday, 18 October 2010

kejadian peLik tapi benar..

iniLah yg dikatakan ‘monkey business’ kot. tertarik tengok haiwan2 ini diLatih meniru gaya dan perwatakan manusia.
qq ww rrdd     44
singing-guitar_1710117i  hoop-of-knives_1710130i
BeLakang tabir…
difikir2 kan baLik macam mane lah diorg bleh latih binatang2 nih sampai belh ikut cakap n bleh meniru sume gaye2 nih utk buat pertunjukkan... Harap2 bukan lah dengan cara penderaan. aLmaklum lah,kadang2 manusia sanggup buat ape saje demi kerana duit…hatta bertindak luar batas dan berLaku kejam..
se  backstage_1710132i
time mintak uPah.. coLLect payment time!!  hehehehe…
taking-money_1710118i

3 Comments:

mrs Gee :) said... [Balas Komen Ini]

ahakss... rase cam nak gelak guling2 jer tgk.. dah laa mekap nyer tebal kan main tu haa.. duduk pun ade gaye.. agak2 pegang mic tuh nyanyi suara bleh mcm ziana zain x? har har har..

mR Gee.!! said... [Balas Komen Ini]

@mrs Gee

yg pegang mic tuh runner up AF tuh... jangan wat pasaL... ngeeeeeeee....

nizam omar said... [Balas Komen Ini]

jom join myred eyes...kita tingkatkan tarik dan berkenalan..apa kata?

entRi2 seLektif....

frenz Blog updaTe