menu tepi terapung

Share

SeLection

user online dan searchBox

Pinned_Board

Scheduled Watch ] Ai - Jamaludin al-Afgani ]
Wiken Act ] Radas Online Shop ]
 **  
codersTaLk -  ]  sLr exercise ]  dreba printer ]  sLr intRoduction ]
apogee - - ]  HardWare-secRets ]  60D ]
uenSticker ]  SDAdeveloper - S PLus ]  icodedViruses ]

Wednesday, 27 October 2010

Nasib Baik Malaysia takde tempat macam nie…

rasa-rasa korang bleh agak tak pusat ape nih..? nampak macam satu fasiliti dan infrastruktur terancang dan moden untuk kemudahan penghuni nya. skali imbas macam koLej universiti pun ader..

tapi cuba perhati betuL-betuL..

image001 image002
memang lawa bangunan nih kan..?  
image003
Nama bangunan nyer…

image005
image004


image006

siap ade sekuriti tuh...


ni lobi kot… == >>

 

image008

image007

<<== Lobi lagih..
image013
santai..

utk kaki NBA..basketbaLL bebeh..
image011
image012 Gym..utk kempiskan perut.. haha..

image014
image015 << nape ade jeriji besi plak..




image016
image009







memang sah penjara..

image010

terfikir jugak betul ade penjara macam nih..? pesalah macam mana yg berkelayakkan nak masuk ke sini.?

kaLau lah kat mesia ade penjara macam nih punya mewah,penghuni pLak skit punya bahagia kat daLam.., cuba bayangkan statistik jenayah dari tahun ke tahun. kompem mencanak punya. Dan makin ramai lah insan-insan bercita-cita untuk bergeLar banduan.

gambar-gambar koleksi dari email mrGee.    http://mrlostguyz.blogspot.com/

3 Comments:

tam said... [Balas Komen Ini]

ya betul tu...kalau dah tempat kat dalam bagai istana,maka ramai la yang teringin nak kesana,,

artieqah said... [Balas Komen Ini]

yes tQaH setuju..kalau kat Malaysia ada penjara mcm nie kompom penjenayah semakin byk..

mR Gee.!! said... [Balas Komen Ini]

@tam

@artieQah

itu lah pasaL.. nasib kerajaan kite blum sampai seru nak buat penjara cam ni..

entRi2 seLektif....

frenz Blog updaTe