menu tepi terapung

Share

SeLection

user online dan searchBox

Pinned_Board

Scheduled Watch ] Ai - Jamaludin al-Afgani ]
Wiken Act ] Radas Online Shop ]
 **  
codersTaLk -  ]  sLr exercise ]  dreba printer ]  sLr intRoduction ]
apogee - - ]  HardWare-secRets ]  60D ]
uenSticker ]  SDAdeveloper - S PLus ]  icodedViruses ]

Thursday, 21 October 2010

biLer Bini no.2 merajuK..

Diam xdiam aku nih, sebenarnyer bengang ngan bini no2 aku nih… 2minggu lepas buat perangai.. daTang *uzur pLak.. *bocor sana sini.. menyiRap arr jugak.

mase2 mcm tuh lah nak buat perangai.. merajuK lagi, kiter jage dia lekLok, sayang dia mcm mane kiter sayang bini no1 kiter..(kadang leh buat bini tua merajuk) sebab dituduh lebih kan no.2 dari dia..


kebeTuLan hari tuh mmg urgent nak ajak dia kuar.. tetiba xleh,mmg poTong arr.. skang dah OK.. sakit *bocor dia,aku dah ubat kan.. dLm senyum jer 200 duit aku terBang… aLahai.. dah dua minggu aku xtegur tanyer kabo dia.. pegi keje baLik keje ngan moto jer..


 (2 minggu xbg nafkah nih, mau merajuk lagi teruk karang.. aku jugak yg susah .. adehh…)..
xpe.. uJung minggu (luse) bawak gi jaLan2.. kasik womapp skit…
gee
* yg bocor tuh radiatornya Lah… dah ganti baru dah.. heheheehhe….

5 Comments:

mrs Gee :) said... [Balas Komen Ini]

hihihik ade2 jer die... :P

ManjaIxora said... [Balas Komen Ini]

kwang kwang kwang...

ngalahkan citer org berbini 2.. hahaha..

suspen jer.. hohoho

syazwan safwan said... [Balas Komen Ini]

kemah molek kereta deme..hehe..

mR Gee.!! said... [Balas Komen Ini]

@mrsGee
banyak bejase tuh... kene manje lebih skit arr..

@ManjaIxora
nampak gaye nyer cam tuh lahh..
cinta kedua i tuhh.. auuwwww!!

@Syazwan
dok kemah mane boh.. ngokngek sana sini doh tuh.. tapi sayang punnya pasaL.. ku sabar dan terus mencintai... hahahha

mrs Gee :) said... [Balas Komen Ini]

yes...rite..terlalu byk berjasa..well just keep it up, will always b there to support u..s long s u know wut u should know... :)

entRi2 seLektif....

frenz Blog updaTe