menu tepi terapung

Share

SeLection

user online dan searchBox

Pinned_Board

Scheduled Watch ] Ai - Jamaludin al-Afgani ]
Wiken Act ] Radas Online Shop ]
 **  
codersTaLk -  ]  sLr exercise ]  dreba printer ]  sLr intRoduction ]
apogee - - ]  HardWare-secRets ]  60D ]
uenSticker ]  SDAdeveloper - S PLus ]  icodedViruses ]

Sunday, 24 October 2010

Demi cinTa.. nyawa aku pertaruhkan..

 

sanggup U ikut i sampai ke jambatan yang bahaya nih..? Pernah bercinta? cinta kamu pada seseorang,sehebat mana..? ape yang paLing besar yg pernah kamu pertaruhkan untuk bukti kan cinta itu.?

DLm bercinta,beLum dpt..
@jangan kater bumi,ape yg ade diLangit akan ku petik sebagai hadiah untuk mu..

@Lautan api..jangan citer arr..usahkan berenang,menyeLam pun selambe jer..
@hidup mati bersama..
@terimamu seadanya..
@susah dan senang,aku sentiasa bersamamu..
@ku kejarmu hingga ke hujung dunia..

banyak lagih ungkapan yang best,indah didengar.. bleh mencairkan..
dan sudah pasti.ramai yg tertewas, kecundang,dendam, air mata.. tRagis.. saDis..

goats-close-up_1707667i ``Jika benar kau mencintaiku,buktikan!!…``
dah xreLevan dah ayat tuh.. xperLu nak buktikan pape sekiranya sesuatu itu ikhLas.. biar kita dan Dia sahaja yang mengetahui nya..

ko tak raser ker ,yang meminta supaya kita membuktikannya,terang2 dia meragui cinta kita terhadap nya..


Berbeza cinta kita kepadaNya yang satu..

Cinta yg tidak pernah menuntut apa-apa baLasan.. xpernah diminta utk  membuktikan dan mengorbankan pape.. Hanya perlu kita menunaiKan kewajipan sebagai khaLifah dimuka bumiNya. Hanya sebagai tanggungJawab kita kepada penCipta.

Dan perasaan cinta itu sendiri sebenarnya pinJaman dariNya. memenuhi fitrah manusia yang ingin hidup berpasangan dan berkasih sayang..

jadi,Cintailah dia kerana ALLah!!

5 Comments:

Pirate said... [Balas Komen Ini]

seram pulak tgk kambing tue dating kat situ

mR Gee.!! said... [Balas Komen Ini]

@Pirate

maybe krn cinta punya pasaL..

nampak can risky skit, tp privacy tuh.. heheehe

Ckin Kembaq said... [Balas Komen Ini]

CinataiNya pasti akan jumpa cinta hakiki... n_n

mrs Gee :) said... [Balas Komen Ini]

ni dah syok2 layan bercinta bagai, agak2 reti nak turun ker tak ni?? risau jugak ek..

Rt-qaH said... [Balas Komen Ini]

kambing thu bikin apa kat sana?x gayat ke?adoyaiii!!

entRi2 seLektif....

frenz Blog updaTe