menu tepi terapung

Share

SeLection

user online dan searchBox

Pinned_Board

Scheduled Watch ] Ai - Jamaludin al-Afgani ]
Wiken Act ] Radas Online Shop ]
 **  
codersTaLk -  ]  sLr exercise ]  dreba printer ]  sLr intRoduction ]
apogee - - ]  HardWare-secRets ]  60D ]
uenSticker ]  SDAdeveloper - S PLus ]  icodedViruses ]

Friday, 26 November 2010

Sabar mr Han.. sabar…

image

sambiL duk rilek-rilek berwaLking tadi.. singgah kat HanTwo (JohnJeninz). walau masih dlm kepenatan letih balik keje, geLi hati bace entri geng bLogger aku yang sorang nih. ayat-ayat emo dan geram dia buat aku bleh bayang keadaan tekanan, tertekan ,penekanan, ditekankan.. macam-macam tekan yang dia rase waktu tuh…Lagih pun dah banyak kaLi mrGee perasan dia buat entri emo pasaL nih..

berkurang kepenatan aku, geli hati pun ade… arap bro HanTwo x amik ati, takder niat nak persendakan.. kerana mrGee  pun  mmg selalu sangat jumpa Babun angkasa yang menyemak atas jaLan raya nih..

ketidakcekapan, ‘kecerdikkan’, kelalaian, penting diri sendiri dia bleh timbulkan masaLah pada org lain.. ape yang kiter concern 1 jer.. keselamatan pengguna jaLan raya lain.. siLap2 nyawa bleh meLayang…

aper pun.. mrGee nasihatkan bro HanTwo banyak kan bersabor.. nanti over stress plak.. hiLang sorg geng bLogger yang kepaLa giler-giler nih.. he he he ….

pizz..

p/s: bangsa nih, kaLu ko tak puas aTi, kejar.. dapat,kasik jentik jer testis dia tuh…

rGdz.

4 Comments:

soffea said... [Balas Komen Ini]

hahaha.. sabaq noh mr HanTwo :)

mR Gee.!! said... [Balas Komen Ini]

@sofea

huhu..emo nyer terlebih.. buat kiter geLak balik... hua hua hua..

apik pehe said... [Balas Komen Ini]

hahaha..MrGee,awat kena jentik telor?haishh..xyah jentik2..kerat je terus..hehe

hak ah..han da semakin emo skang nih..

mR Gee.!! said... [Balas Komen Ini]

@apik

jentik nak kasik diorg ingat..
jangan sambiL lewa tika di jaLanraya..

mmg perasan ade 2 3 entri pasaL nih..
tapi yang kaLi nih, emo dia lebih skit.. hueh hueh hueh..

entRi2 seLektif....

frenz Blog updaTe