menu tepi terapung

Share

SeLection

user online dan searchBox

Pinned_Board

Scheduled Watch ] Ai - Jamaludin al-Afgani ]
Wiken Act ] Radas Online Shop ]
 **  
codersTaLk -  ]  sLr exercise ]  dreba printer ]  sLr intRoduction ]
apogee - - ]  HardWare-secRets ]  60D ]
uenSticker ]  SDAdeveloper - S PLus ]  icodedViruses ]

Monday, 22 November 2010

genap 2tahun.. seLamat harijadi ‘tebet’

patut nya entri nih masuk time pepagi tadi.. tapi disebabkan dapat sms kematian anak seorang kenaLan mrGee.. rase macam menjadi tangungjawab utk hebah kan berita ini kepada semua, mane tahu ade yang sudi sedekah kan Al-fatihah biler mendengar nya.. sesame kiter doakan kesejahteraan roh nya di sana..

Thank kepada geng2 yang sudi….

hari nih jugak genap 2tahun my Nureen Natrah.. epi besday my ‘tebet’!!.. jatuh plak wiken.. ape lagih.. Jalan2 cari ‘besday Gift’ lahh…

pada mula nyer mama dia nak belikan kek,tiup lilin sume2.. tapi mrGee x minat sangat tiup2 lilin nih.. kalu nak sambut, baek buat doa selamat aje.. ‘maap yer, ini pendapat peribadi mrGee.. tidak melibatkan memane pihak k..

pusing Penang megaMaLL.. dapat rantai perak, ade loceng2 skit.. mrGee tak expert sangat, mama dia yang rekomen, geLang dia pun suke jer.. tido pun pakai.. kecik2 nih bleh la pakai.. dah besar nanti, yang de loceng2, bunyi2 nih..dah xleh..

mrsGee pun sempat pow barang jugak… hehe…

beg  

 
 

     jam

dalam senyum tawa raikan besday si –tebet td.. teringat jugak pada berita pemergian anak kenaLan mrGee tadi… tetiba rasa insaf.. sementara hidup nih lahh.. kiter nak mengasihi dan dikasihi.. belajar dan insaf dari kehilangan orang lain, menghargai dan bersyukur dengan ape yang kite ade..

3 Comments:

mrs Gee :) said... [Balas Komen Ini]

syuker nye mama.. tgk my little angle sonok pakai rantai tgn tuh.. a bit worried jgk tkt die xmau..

Mata Hati said... [Balas Komen Ini]

happt birthday to you anak kecil

mR Gee.!! said... [Balas Komen Ini]

@mrsGee

sker yer.?

@MataHati
hurm...besday ke-2 dia..

entRi2 seLektif....

frenz Blog updaTe