menu tepi terapung

Share

SeLection

user online dan searchBox

Pinned_Board

Scheduled Watch ] Ai - Jamaludin al-Afgani ]
Wiken Act ] Radas Online Shop ]
 **  
codersTaLk -  ]  sLr exercise ]  dreba printer ]  sLr intRoduction ]
apogee - - ]  HardWare-secRets ]  60D ]
uenSticker ]  SDAdeveloper - S PLus ]  icodedViruses ]

Wednesday, 17 November 2010

Malam raya.. Kebosanan ter Ubat..

  • seawaL pagi.. dpt sms dari adik mrGee,jemput ke rumah nya …nak masak ape utk pagi raye..? (sebabkan dia pun xbaLik,cuti sehari je..) ape pun bleh..jawab aku simple..
  • shoutMix dari mrCurLy ,'ape bikin malam raya..’ sempoi jer soklan..  hati nih dah bebunga konon nyer nak bbQ ngan ipar aku kat umah dia..

lanjutan dari korban petang nak raye…                                              berehat seketika, mengharapkan hujan reda, Dan Jambatan juga reda dari jemm!! (mmg tradisi, mlm sebelum dan mlm raya.. Jem nye naik minyak..) ..so gerak lambat skit,maybe trafik lancar…

sangkaan kecundang bebeh!! mrGee start gerak 9pm ++ dari bayanLepas ke seberangPrai. bergelumang ngan jem kat Penang Bridge..  11pm baru sampey .. std trip 15min bleh drag dekat 2jam.. tRagiss.. tRagiss..

tapi.. pengorbanan terbaLas..sampai2 aje, bau dah terjah masuk hidung.. wangi siotttt….

bbq  bbq9

best.. best…

aku (yang lambat dan kecewa) cuba interframe…

bbq2                                   sangkut kepaLa peLakon uTama plak..

     bbq5

1st round ayam.. 2nd round daging.. aLhamdulillah.. rezeki malam raya Qurban..
berbaLoi jugak sangkut jemm kat bridge..
tapi… kegembiraan dan kemeriahan sambutan

raya Haji nih hanya betuL-betuL terasa, bile kiter berada di kampung jer..

rGdz,

3 Comments:

mrs Gee :) said... [Balas Komen Ini]

ehem ehem.. jam tuh... hihihihi..

HaNTwO said... [Balas Komen Ini]

huhuhuhu btul tu meriah kat kampung je.....best tu bbq!!

mR Gee.!! said... [Balas Komen Ini]

@mrsGee
Jam ape.?

@Han
itu lahh..
boleh arr.. buat ubat kecewa xleh balik beraya kat kampung..

entRi2 seLektif....

frenz Blog updaTe