menu tepi terapung

Share

SeLection

user online dan searchBox

Pinned_Board

Scheduled Watch ] Ai - Jamaludin al-Afgani ]
Wiken Act ] Radas Online Shop ]
 **  
codersTaLk -  ]  sLr exercise ]  dreba printer ]  sLr intRoduction ]
apogee - - ]  HardWare-secRets ]  60D ]
uenSticker ]  SDAdeveloper - S PLus ]  icodedViruses ]

Wednesday, 17 November 2010

Di suatu petang raya.. aku jadi korban basahan..

daLam hati nih belum lagih ade pLan nak buat malam nih, kejap tadi dah jengok keluar tingkap, huh! mmg geLap beb.. tapi dengan keyakinan dihati..                                                                     capai kunci PJN turun dari bangunan MINI CirCuit ,sedikit keluhan ..nape lah aku tak kuar ngan PFG tadi..giler ke nak nek kete,? petang sehari sebelum raya,nak bergelumang ngan Jemm!? sanggup ker..? senyum baLik, percaturan hampir bebaloi tapi langit dah makin geLap..

Lintas depan sekuriti,senyum pun x berapa ikhlas dah.. terus pecut.. nak jemput mrsGee plak nih.. sempat ker nih..arghh!!..

rintik nya mmg besor beb.. pedih.. kejap jer rase sejuk air hujan sampai ke kelangkang.. aduhai.. …syok nyer bonceng org blakang,basah nyer xlah seteruk aku nih..                                                            mmg dari dulu , mmg bukan style rainkot2 nih… ape brg.. amik kau..kakakaka…

tapi hujan petang nih mmg 1 mcm punya lebat, ribut… aku wat kering redah balik umah,biar pun hakikat nyer..mmg xde tempat yang dah xbasah kat badan aku nih..adehh..

banjir    banjir2

mmg serius lebat ujan tadi…. sempat jugak tangkap gambo dari anjung…     ber taweL jer..                    baju n jeans dah pLacing baLdi..    tengok kerete berenang-renang ketepian…  hua hua huahua….

rGdz,

1 Komen..:

mrs Gee :) said... [Balas Komen Ini]

air hujan itu tersangat laa sejuk..

entRi2 seLektif....

frenz Blog updaTe