menu tepi terapung

Share

SeLection

user online dan searchBox

Pinned_Board

Scheduled Watch ] Ai - Jamaludin al-Afgani ]
Wiken Act ] Radas Online Shop ]
 **  
codersTaLk -  ]  sLr exercise ]  dreba printer ]  sLr intRoduction ]
apogee - - ]  HardWare-secRets ]  60D ]
uenSticker ]  SDAdeveloper - S PLus ]  icodedViruses ]

Wednesday 6 June 2012

Batu berendang turung Dungung..

Khamis 24, bersamaan 3 Rejab 1433..

"sape.?" nafas ye laju..
"dino, bak.."  kelly ade sbeloh, dia g ambek aku depang spital dungun seawal 4.00pg td..
"balik jugok mung dehh.."  mate tebuka sparuh..
"kene balik la, kite anok bak kangg.. tadok bak, tadok kite..." nye mari wase panah2 suang dlm mate...

tubuh arwah napok ngak lemoh.. dok makang, air pom kurang minum..
"doh, kite g klenek deh.. mitok ubat skek.." bahagiang aku...
"tak mboh!!" laju jer sambut...
"dok buleh laa, nok baek guane.."  saje tehh line, debbo pom ade skek.. kene jerkoh sia2 ekgi... sib baek dia diam jer..
"makang pende doh.." aku sambung..
"dok.." jawak spatoh...
"nisang nyor ,nok..?" suam hok tadi,nyaris2 nok titik doh... sbb aku tahu , tuh makanan hok arwoh wahi... dia akan kekoh gok skek walau dok selera setara mana pom..
dia diam...
aku biar dia berehat, lari tubek ruang tamu, buke jeket, buke letop,wak tubek tepom..  bukang nok maing, tapi nok wak cahh tepom jer.. tp dang gok arr cocoh berukbeng, buke mail, belek2 pesbuk..
barang komplete ,ade blake, maklum saje, muge  balik derek dari projek batu berendang,make.. tingga bodo je kije ,lari balik..

Bralih  dari meja kace, niat nok jerenggeng di sofa panjang tuh.. tubuh letih , tapi dok leh nok khelakk.. kadang2 netang, brase dok kene.. ngiring plok... duk maing klik pah.. klik pah gitu ahh... sesekali dengor sore kelly cakak nge arwoh balik dapur nuh...
yang pasti nye aku dok jenere starangg..

Klenek..


entRi2 seLektif....

frenz Blog updaTe