menu tepi terapung

Share

SeLection

user online dan searchBox

Pinned_Board

Scheduled Watch ] Ai - Jamaludin al-Afgani ]
Wiken Act ] Radas Online Shop ]
 **  
codersTaLk -  ]  sLr exercise ]  dreba printer ]  sLr intRoduction ]
apogee - - ]  HardWare-secRets ]  60D ]
uenSticker ]  SDAdeveloper - S PLus ]  icodedViruses ]

Sunday 27 February 2011

Korang Dah settLe saman blom!! ?

Hari nih.. antara perkara yang 'rarely happen'.. aku keluar rumah seawal 6.50am on Sunday! Denggg!!.. semata-mata nak kejor bayor saman trafik. 


Hari nih second last day untuk bayor saman dengan kadar diskaun 50%... nak ikutkan x terlintas  pun nak bayo lagih,mau jer aku peram sampai jadi tuak masam... tapi mem aku dah bising sebab 3 dr 5 saman tuh dah bLack list ..hhahahha... std ar, org pompuan risau nya lebih skit dengor istilah2 black list nih....


sebenar nyer kemarin dah pegi untuk sesi beratur selama 4jam.. harem.. yang hiba nya, tak sempat bayar pun, sbb 3.30pm konter dah katup. argh.. Aksi beratur? pergh!! mmg panjang gile woo... sampai keluor balai haa... 
So, ari nih.. aku kuat kan semangat 'tubek' awal, supaya kes mcm semlm tak menimpa aku untuk kali kedua.. adehh! Dengg!! Alhamdulillah.. dpt jugok bayo, after less.. dah kurang dari 1K.. tapi still amaun yang besar bagi aku...


macam2 aku bleh buat ngan duit tuh.... sakit betol hati time hulur duit kat konter tuh... akak trafik tuh sengih2.. terkemut2 amik duit.. argh!!.. inFo: 4 dari 5 saman tuh.. saman pos.. saman ekor... bertambah2 lah sakit hati ini.... 


walaupun sedikit menyesal kuar awal.. atleast aku dah tahu kete aku dah 'clear list' dan clean....


korang pe citer..? esok last!! esok lagih haru lahh konter2 bayo saman... pejabat pos... hahahha...
queue nyer aku dah bleh imagine.. seLamat berjuang arr kepada insan insan yg masih tak settle ''black list'' anda...   

1 Komen..:

LadyOfGee said... [Balas Komen Ini]

best kan... join Q panjang2.. bila lagi kan kan..

entRi2 seLektif....

frenz Blog updaTe