menu tepi terapung

Share

SeLection

user online dan searchBox

Pinned_Board

Scheduled Watch ] Ai - Jamaludin al-Afgani ]
Wiken Act ] Radas Online Shop ]
 **  
codersTaLk -  ]  sLr exercise ]  dreba printer ]  sLr intRoduction ]
apogee - - ]  HardWare-secRets ]  60D ]
uenSticker ]  SDAdeveloper - S PLus ]  icodedViruses ]

Tuesday, 24 August 2010

SampuL duit raya ber 'saLib'


perhatikan atas kepaLa kubah masjiD.....

abe Gee dpt sumber dari pengirim emaiL yg jugak sorg kawan, yg mengatakan sampuL duit raya baru dah keLuar. Sama ada sengaja atau tidak(tapi aku rase sengaja nih..!!) Yang mendukaCita kan ialah, Mereka tidak pernah puas cuba untuk mencemar dan menghina
isLam.
perhatikan hujung perkataan 'AidiLfitri'.....
abe Gee xrasa terkejut pun sbb benda2 mcm nih bukan baru dlm masyarakat kita. Cuma apa yg perlu, kite sesama umat isLam perlu saling membantu, saLing memperingati berpesan2 sesama isLam.

Tidak mampu untuk banteras 100% pun, sekurang2nya kiter bleh mencegah sebelum terjadi. so kepada yg masih belum mendapatkan sampuL duit raya, berhati2 dan sila perhatikan betuL2 sebelum membeli.

WallahuaLam...

4 Comments:

gdoupt_monster71 said... [Balas Komen Ini]

xleh dibiarkan ni...mcm brg mainan dia je islam ni...moga mereka dilaknat ALLAH

cikgu said... [Balas Komen Ini]

thanks...kongsi info...semoga kite semua lebih berhati2 dgn muslihatdgn mereka yg dengki dgn ISLAM.

akuzle said... [Balas Komen Ini]

mmg bahyer neh...kiter tgk masjid, ok ajer ler

mR Gee.!! said... [Balas Komen Ini]

dah beli sampuL duit raya belum..?

entRi2 seLektif....

frenz Blog updaTe