aku xpenah pakai pun konsep tuh daLam aktiviti juaL-beLi persendirian.
bagi aku, ''sell a great goods, and that is right!''. mmg pelanggan selalu mencari kepuasan dan terbaik dalam pembelian, tapi x kurang jugak yang mengada dan hanya berniat nak 'kondem' jer..
tapi sebagai seorang yang keje dengan kompeni RnD, poLisi itu berubah..
mmg aku kene accept mende tuh.. improve , achieve , reliable to fulfill customer satisfaction.
and I admit!!
tapi kurang best arr bile x nampak system achivement , meet goal sumer2...
nampak skit weakness, terus tembak kaw-kaw.. adehh....
padahaL pe lah salah nyer, 'root' kan cause to elok2. of course we will re-act.
xpayah lah nak shoot emaiL sana sini(nak bagi tahu semua org , dia lah yang discovered.. nak glem , nak kipas boss.. bla.. bla.. bla..).nak riuh skampung..
letih wehhh.. kaLu deaL 10org jenis yang mcm nih...
3 Comments:
tembak jer pakai senapang gajah.. well..common thing..working culture..s long s we know how to tackle it..
@mrsGee
nih tegah belajar nak kipas balik..
tembak karang mati plak anak org...
hehhehehe...
kasik ekon trus..
Post a Comment