Wednesday, 24 November 2010

kastemer aLway right? atau kipas boss..?


aku xpenah pakai pun konsep tuh daLam aktiviti juaL-beLi persendirian.
bagi aku, ''sell a great goods, and that is right!''. mmg pelanggan selalu mencari kepuasan dan terbaik dalam pembelian, tapi x kurang jugak yang mengada dan hanya berniat nak 'kondem' jer.. 

tapi sebagai seorang yang keje dengan kompeni RnD, poLisi itu berubah..
mmg aku kene accept mende tuh.. improve , achieve , reliable  to fulfill customer satisfaction. 
and I admit!!
tapi kurang best arr bile  x nampak system achivement , meet goal sumer2...
nampak skit weakness, terus tembak kaw-kaw.. adehh....
padahaL pe lah salah nyer, 'root' kan cause to elok2. of course we will re-act.
xpayah lah nak shoot emaiL sana sini(nak bagi tahu semua org , dia lah yang discovered.. nak glem , nak kipas boss.. bla.. bla.. bla..).nak riuh skampung..
letih wehhh.. kaLu deaL 10org jenis yang mcm nih...

3 Comments:

LadyOfGee said... [Balas Komen Ini]

tembak jer pakai senapang gajah.. well..common thing..working culture..s long s we know how to tackle it..

ah Gee.!! said... [Balas Komen Ini]

@mrsGee

nih tegah belajar nak kipas balik..
tembak karang mati plak anak org...
hehhehehe...

LadyOfGee said... [Balas Komen Ini]

kasik ekon trus..

Post a Comment

tenKiu utk komeng2 deme semua....